wc


Genant was het niet. Vervelend wel: 

De mannelijkste, mooiste metroman die je je kan inbeelden wilde met mij naar de wc.
Het feest waar ik me op dat moment bevond was zo zielig doodgevallen, dat ik al een aantal uur stijfstond van de cocaïne. Deze man opende de deur naar de hemel… dacht ik op dat moment.
Hij duwde me naar binnen in [een] volgeschreven hokje met grote gaten in de houten muren.
Hij duwde mij tegen de muur en draaide me om, trok mijn broek uit en spuugde op zijn hand. Ik draaide me om en zag dat hij zijn piemel uit zijn broek pakte. Ik schrok van deze massa en realiseerde me dat ik op deze manier niet ontmaagd wilde worden. Helaas, ik was al te laat.
Het duurde in totaal zo’n 2 minuten. Toen hij klaar was fluisterde hij in mijn oor: bedankt schatje en sloot de deur.
Ik wilde op de wc gaan zitten, maar de bril stond omhoog en ik zakte diep weg in de wc.
Daar heb ik een half uur gezeten gescheten.

Toen ging ik naar huis.  

Getagged , ,

Plaats een reactie