plastic zakje

Zaterdagavond. Ik ging naar een onverwacht leuk feestje. Na lekker wat drinken, roken, dansen eindigde ik kussend op het appartement van een geile jongen. Een lekker(e) one night stand! Genieten.

De volgende ochtend kuste hij me vaarwel, hij moest naar zijn werk. Ik mocht blijven genieten van zijn bed, lekker ontbijtje nemen, chillen. Daar was ik helemaal alleen en dacht, ik ga is even naar de “grote” wc. Maar achteraf merkte ik dat de wc niet doorspoelde, hij was stuk. Genant vond ik dus. In lichte paniek vond ik er niets beter op om die drol uit de wc te vissen in een doorzichtig plastic zakje. Ik zou hem ergens in een vuilbak dumpen. Ik wou niet dat hij hem zou zien drijven in de wc.

Ik kreeg plotseling telefoon van een vriendin die ik in geuren en kleuren vertelde van mijn verovering. Vrolijk trok ik al babbelend mijn jas aan en de deur achter me dicht.

Net toen die in het slot viel besefte ik dat het zakje nog op de keukentafel stond…

Ik hoorde nooit meer iets van hem…

english version after the jump

Saturday night. I went to a surprisingly cool party. After drinking, smoking and dancing I ended up kissing a sexy guy at his apartment. A delicious one night stand!

The next morning he kissed me goodbye, he had to work. I could stay in bed, he told me, have a nice breakfast and chill. Since I was all alone I thought: I can do a ‘number two’ now.

But afterwards I realized that the toilet wouldn’t flush, it was broken. So embarrassing. Panicked, I could think of nothing better to do than fish the turd out of the toilet and put it in a clear plastic bag. I would throw it in the garbage somewhere. I did not want him to come home to that thing floating in the toilet.

I then got a phonecall from a friend, and proceeded to tell her all about my latest conquest. I put on my coat, chatting merrily,  and shut the door behind me.

At that moment I realized that the bag was still on the kitchen table.

I never heard from him again…

 

Getagged , , , , , ,

Geef een reactie

