museumplein

Ik had een leuk meisje ontmoet in een brakke kroeg (‘kleine’), hebben toen nog shotjes gedaan in de Chiqita’s en gingen toen zoenend naar mijn huis. Een wandeling van nog geen tien minuten duurde en duurde en midden op het museumplein gaven we al toe aan de lust. Terwijl we onder het maanlicht “in alle rust” sexy-time aan het maken waren, voelde ik de tequilla’s met de sambuca’s en jagers botsen in mijn maag. Ik wilde me niet laten kennen dus zette flink door, maar toen ik na een paar flinke stoten mijn orgasme probeerde uit te stellen vlogen plots de jagers en tequilla’s om mijn nieuwe liefje d’r oren.

Omdat we allebei niet wisten wat we nu zouden moeten doen en ons allebei ongelofelijk kut en ongemakkelijk voelden, zijn we daar uit elkaar gegaan. Tot de dag van vandaag kan ik me haar naam niet herinneren, maar ik vrees de dag dat ik haar ooit weer zou zien.

In English:

I had met a nice girl in a beaten down pub (“small”), then we did some shots in Chiqita’s and then we went to my house, kissing.  A walk of ten minutes lasted and lasted and at the Museum Square, we gave in to lust. While we were under the moonlight “in peace”, we were making sexy time, I felt the tequila with the sambucas and jägers colliding in my stomach. I wanted to be tough so continued briskly but when after a few big thrusts my orgasm was trying to fly. Suddenly the jägers and tequila’s flew around my new baby’s ears.

Because we both did not know what we should do and we both felt like cunts and incredibly uncomfortable, we split up. To this day I can not remember her name, but I dread the day I’ll  see her again.

Getagged , , , , , , , ,

Geef een reactie

