stoelendans

Aanstaande zaterdag 1 december mag NotThatSexy voor het eerst haar vieze liedjes draaien voor Holland Handmade bij Roest! We worden bijgestaan door het stoffeerdersatelier met meubels voor onze prijzenexpo. Om u zoet te houden geven wij hieronder alvast het eerste verhaal van de Jonge Schrijversavond van vorige week. Echter, wij gaan pas na Roest alles publiceren en prijzen uitreiken. 

foto(46)

Stoelendans

Als vreselijk hormoon gestuurde puber had ik weleens stiekeme gedachten over de dames achter glas. Dames waar je na het uitgaan weleens langs liep en naar binnen gluurde. Het fascineerde me omdat het zo’n no-go gebied is. Zoiets doe je niet ofzo. Dat stukje stiekeme geloer van mannen lopend langs de ramen om zich heen kijkend of niemand anders naar ze kijkt terwijl ze naar binnen stappen. Het is een soort kick. Lastig uit te leggen.
Op een avond na het stappen met vrienden, besloten we in een dronken bui dat het tijd was voor een live show. Alleen durfden we niet, maar samen waren we sterk. We gingen naar binnen bij een grote rondborstig, dikgelipte negerin.

We gingen zitten op stoelen in een kring. Als bij een stoelendans, was ik in mijn dronken traagheid de laatste die kon zitten. Op de rand van het bed. Dat sloot wel aan op mijn fantasie. Ze begon als een wilde te zwaaien met een dildo en vroeg ons alvast te betalen. De spanning verdween al snel uit mijn hoofd. Ze propte een aantal keren de dildo naar binnen en maakte naar iedereen een knipoog. De alcohol deed ook z’n werk en deed me langzaam wegzakken richting slaap. De stemmen van mijn vrienden werden vager en vager. Het schuurgeluid van een droge dildo verdween langzaam uit mijn bewustzijn. Ik viel in slaap op het bed van een hoer die in de kamer rondliep met een dildo in haar doos.

Plots schrok ik wakker van een stem in mijn oor. “Your friends say it’s your birthday.” Ik keek om me heen. De kamer was leeg. Er lag geld naast me op het bed. Mijn hoofd draaide bij en keek recht in de ogen van de prostituee. Mijn fantasie was ineens in de buurt van werkelijkheid
1. Ze wilde met me neuken, er was al voor me betaald. Op datzelfde moment werd ik in een klap nuchter en besloot dat dit maar een fantasie moest blijven. Ik werd een beetje bang, vond het toch wel vies en rook een soort gekke mix van rubber en chemische handcreme/ ontsmetter. Dit was niet zoals het in mijn gedachten behoorde te zijn. Ze mocht het geld van me houden, maar ik wilde weg. “Werk ze nog,” zei ik en vluchtte de peeskamer uit…

Getagged , , , , , ,

Geef een reactie

