A ma soeur

Het volgende verhaal doet denken aan de film Fat Girl (A Ma Soeur) uit 2001 van feministe en fantastisch filmmaker Catherine Breillat.

Met mijn vakantieliefde uit Engeland die ik had ontmoet in Italië, ging ik samen met mijn ouders en zusje op vakantie. In de zomer heb ik hem ontmoet en toen hebben we alleen maar gezoend en iets meer. Met kerst gingen we dus met z’n allen naar Tenerife. Mijn ouders dachten iets te onschuldig over mij dus hij mocht wel op onze kamer slapen. Mijn zusje van 13 ik was 16. Ik was bij hem in bed gekropen en we lagen naakt op elkaar. Het was donker maar mijn zusje wist genoeg. Huilend liep ze naar mijn ouders. Mijn moeder kwam. “We doen niks, hoor,” stamelde ik. Mijn zusje was en bleef boos. De dag erna pijpte ik hem. Het was mijn eerste keer. Ik zag wat druppels vocht en vroeg hem wat het was. “Oh, just a little bit of pie,” was zijn antwoord. Een grapje dus maar wist ik veel. Hij zei dat je de eerste keer maar beter snel kan doen want het valt toch tegen. Toen was ik er klaar mee en dacht mooi dat de eerste keer dan maar niet met jou is.

Getagged , , , , , ,

Geef een reactie

