feletoon

Veelzeggend verhaal over hoe open en ‘bevrijd’ onze Hollandse maatschappij tegenwoordig is. Of wil de volgende generatie het toch liever anders?

Ik was net 16, hij was 17. Dit verhaal gaat niet over de 1e keer. Dat was namelijk een jaar eerder en geen best worst sex story. Het was oke, voor mij bijzonder, een mooie herinnering. De best worst sex story was ongeveer een jaar later. Ik bleef elk weekend slapen bij mijn vriendje en dan werd het natuurlijk seksen. Dit keer toevallig ’s middags. Hele gezin was gewoon thuis, maar die lieten ons altijd wel met rust. Ik had net zijn broek uitgedaan, onderbroek uitgedaan en was hem aan het pijpen.

Ineens vliegt de kamerdeur open. Zijn moeder! “Telefoon voor jou!” OMG!! Ik weet niet hoe snel ik van hem af moet springen. Ik schaam me natuurlijk dood. mijn vriendje kan niet anders dan zo nonchalant mogelijk de telefoon aannemen. Het gesprek duurt niet lang en hij hangt op, kijkt me aan, “Wil je nog verder gaan?” Ik wilde me eigenlijk ook niet laten kennen en pak de draad weer op.

De deur vliegt een tweede keer open!

“Heb jij de telefoon nog!?”, vraagt zijn moeder. Ik geloof dat ik nu echt doodga van schaamte. De deur gaat dicht en mijn vriendje vraagt, en ik lieg niet: “Wil je nog verder?”

Getagged , ,

Geef een reactie

