een uurtje relaxen | Deventer, de crimimineelste stad

18 jaar 1988 het laatste jaar dat je nog 14 maanden dienstplicht moest vervullen. Ik was gelegerd in Schalkhaar, een dorpje vlakbij Deventer. Na 2 maanden opleiding te hebben gehad, mochten we voor het eerst van de kazerne af. Natuurlijk, zoals het een goed dienstplichtig militair betaamt, gingen we een kijkje nemen in de rosse buurt van Deventer.

De dames gehuld in uitdagende lingerie maakten wulpse bewegingen en lonkten ons naar binnen onder de rode gloed van de lampen. Een dame met mooie lange zwarte haren en verleidelijke ogen deed de deur open en vroeg of wij schatjes even binnen wilden komen. We gingen naar binnen maar als we een deurtje verder wilden moest er wel betaald worden. 35 gulden voor aftrekken, 50 voor pijpen, 50 voor een nummertje en 100 voor een uurtje relaxen. Tja, als dienstplichtig militair verdien je ook niet het zout in de pap dus ik stond al gauw buiten.

De jongen waar ik mee was kon de verleiding niet weerstaan en ging een deurtje verder. Ik stond buiten te wachten toen er een man van een jaar of 40 naar me toe kwam. “Zeg, weet jij misschien of ze hier ook ergens live shows geven? Ik kom uit Amsterdam en daar heb je de Casa Rosso, ken je dat?”

“Wel van gehoord,” zei ik, “maar ik geloof niet dat ze dat hier hebben. Ze hebben wel ergens een sexclub maar of ze daar ook live shows geven weet ik niet.”

“Oh, jammer,” zei hij, “zou jij dan misschien een live show willen geven? Dan zoek je een mooie vrouw uit gaan we naar binnen en ik ga alleen maar kijken verder niks en ik betaal. Zou je dat willen?” vroeg hij.

“Nou dat is goed, dat wil ik wel,” zei ik en dacht: dat is een gratis wip.

De eerste dame die we het voorstel voorlegden zag het niet zitten met twee mannen tegelijk naar binnen. (Deventer was toentertijd de crimineelste stad van Nederland).
De tweede dame zag het wel zitten maar benadrukte dat hij alleen mocht kijken en niet meedoen. Het kostte 100 gulden. Wij gingen naar binnen. Ze had een slank figuur, niet al te grote borsten en lang blond krullend haar. Hij ging op een stoeltje bij het bed zitten en wij kleedden ons uit. “Eerst even wassen,” zei ze. Ik liep naar het wastafeltje. Ze haalde mijn voorhuid naar achteren en waste met haar handen m’n eikel onder de kraan. Ze droogde hem af met een handdoekje. We gingen op de rand van het bed zitten alwaar ze zachtjes mijn lul masseerde. Dit alles onder het toeziend oog van de man die vlakbij zat maar toch afstandelijk leek.

“Zo, dat is een flinke jongen,” zei ze. Ik wist niet zo goed hoe ik me daarbij moest voelen. Aan de ene kant enige trots aan de andere kant infantiel omdat ze het op zo’n manier zei alsof je tegen een kind praat. Wij vlijden ons op het bed in de missionarisstand met onze geslachtsdelen naar hem toe gericht. Ik drong bij haar naar binnen en begon haar te neuken. Even keek ik over mijn schouder en zag hem met gerichte aandacht naar onze geslachtsdelen kijken. Hij betastte zichzelf niet, alles wat hij deed was kijken.

Na een paar minuten bereikte ik m’n hoogtepunt. Ze nam het condoom af en legde er een knoop in en gooide het in de prullenbak. Ik kleedde mij weer aan en even later stonden we alweer buiten. “Vond je het lekker?” vroeg hij. “Ja, het was wel lekker, en jij?” “Jawel, maar het was een beetje kort. Zou je nog een keer kunnen?” “ja, hoor,” zei ik ” goede kans dat het dan wat langer duurt.” We liepen langs de ramen. Veel gordijnen waren dicht. Wederom kwamen we bij een dame die geen twee mannen bij zich wilde hebben. We kwamen de jongen tegen waar ik eerst mee was. Hij had me al struinend langs de ramen gezocht. Waarschijnlijk begon de man zich een beetje ongemakkelijk te voelen want hij zag af van verdere pogingen een dame te vinden die op ons voorstel wilde ingaan. “Misschien een andere keer,” zei hij. Ik heb hem nooit meer gezien.

Getagged , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

