vreselijk hetero

misbruik?

15 jaar oud. Het was 4.00 uur in de morgen, de tijd dat de dancings moesten sluiten. Ik had al maanden weinig aandacht gehad van het vrouwelijk schoon en mijn thuissituatie was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ik stond dus een beetje met mijn ziel onder mijn arm buiten de dancing, alwaar ik een bekende tegenkwam.

Hij was ergens in de 30 en ik kende hem een paar jaar. Hij vroeg hoe het met me ging en ik stortte mijn hart uit. Ik had het idee dat hij oprecht begaan was met mijn sores dus ging ik in op zijn uitnodiging om nog wat te drinken bij hem thuis. Hij woonde 100 meter verderop. Ik was ook wel nieuwsgierig naar zijn huis. Het was gezellig ingericht. Hij zette wat muziek op en we babbelden nog wat over mijn problemen.
Aandachtig en begripvol luisterde hij naar mij en legde een hand op mijn schouder. “Zal ik een film opzetten om een beetje te ontspannen?” vroeg hij. Ik maakte geen bezwaar. Hij zette de video aan en het beeld verscheen van een man en een vrouw die elkaar heerlijk aan het verwennen waren. Ik werd nogal opgewonden van die beelden en hij had dat in de gaten.

“Je mag ‘m wel uit je broek halen hoor,” zei hij. Mijn puberale testosteron gierde door mijn lichaam. Ondanks dat ik wist dat hij homo was, haalde ik hem toch uit m’n broek. Met een geile blik in zijn ogen keek hij gebiologeerd naar mijn lul. Het duurde dan ook niet lang voordat hij naar beneden boog en mij begon te pijpen. Ik voelde zijn tanden langs mijn eikel schuren. Ik vond het helemaal niet prettig.
Ik dacht, hoe eerder ik klaarkom des te eerder is het voorbij. Ik concentreerde me op de film en kwam klaar in zijn mond. Een onbehaaglijk gevoel kroop door mij heen. “Wil je misschien even douchen?” vroeg hij. Nee, ik wilde weg en zo snel mogelijk en ik zei hem dat ik naar huis ging. Misbruik? Ach, ik was er zelf bij en had ook nee kunnen zeggen.

foto(5)

De fanfare

16 jaar oud. De repetitie van de fanfare was afgelopen. De trompetist, een man van 34, vroeg of ik zin had om nog een pilsje te drinken in de kroeg. Daar had ik wel trek in dus ging ik met hem mee. Onder het genot van een biertje vertelde hij me dat z’n vrouw hoogzwanger was en dat hij daarom al een paar weken droog stond.
Hij vroeg of ik misschien zin had om met hem naar de sexclub te gaan. Dat leek me wel wat maar ja, ik was nog maar 16 en je moest 18 zijn. “Oooh, daar vragen ze niet naar,” zei hij. “en als ze het wel vragen dan heb je gewoon geen legitimatie bij je.” Ze vroegen niet naar mijn legitimatie of leeftijd en dus zaten we met 2 schaars geklede dames in een nisje op een rood fluwelen gecapitonneerde bank champagne te drinken.

Algauw vroeg een van de dames of we misschien naar boven wilden om wat meer te relaxen. Nou, dat wilden we wel maar natuurlijk hing daar een prijskaartje aan. 100 gulden de man voor een uurtje relaxen. Ik had sowieso dat geld niet en hij had niet genoeg bij zich om voor z’n tweeen te betalen.

“Vind je het erg als ik alleen ga?” vroeg hij. “Nee”, zei ik, “als jij graag wilt moet je dat gewoon doen.” Kennelijk zag hij het niet zo zitten om een 16-jarige alleen achter te laten in een sexclub want hij besloot om beneden te blijven. Even later liepen we terug naar de repetitieruimte waar mijn fiets stond en zijn busje. “Ik heb nog wat whiskey in m’n bus,’ zei hij, “zullen we nog een afzakkertje nemen en dan naar huis?”
“Oke,” zei ik. We stapten in zijn bus.
“Goh, ik ben wel erg opgewonden geraakt door die sexclub jij niet?” vroeg hij.
“Nou ja, ik vond het wel spannend,” antwoorde ik.
“Misschien kunnen we elkaar helpen, ik help jou en jij helpt mij?”

Meteen schoot er een herinnering door mijn gedachten.
“Ik denk niet dat dat gaat lukken,” zei ik.
“Maar we kunnen het toch proberen?” vroeg hij.
Tegen beter weten in liet ik hem z’n gang gaan. Hij haalde mijn lul uit m’n broek en begon me af te trekken. Ik werd slechts half stijf en kon er niet opgewonden van worden. Dit keer was er ook geen film als stimulans. Na een minuut of 5 zag hij zelf ook wel in dat het niet meer teweeg zou brengen dan dat tot nu toe het geval was.

“Ik zou het ook op een andere manier proberen, dan neem ik hem in m’n mond. Ik wil je best pijpen hoor, maar ik weet niet of jij dat wilt.”
Wederom schoot er een herinnering door mijn gedachten en ik zei:
“Nee dat lijkt me niet zo’n goed idee.”
“Oh, en mij helpen zie je ook niet zo zitten zeker?” Hij wist al dat hij naar de bekende weg vroeg. We wensten elkaar goede avond en gingen elk ons weegs.

Onderweg naar huis dacht ik: “Ik zal wel vreselijk hetero zijn.”

 

Getagged , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

