fluim

Hij was de woest aantrekkelijke jongen van de marketingafdeling. Ik de
naïve redactiestagiaire. Na wat hete emails heen en weer wisselden we
telefoonnummers uit. En na een avondje whatsappen nodigde ik hem thuis uit.
Ik had geen idee dat hij ook echt zou komen. Met half open blouse en een fles
wijn stond hij voor m’n deur. We praatten wat, ik giechelde. De wijn was zo
op. Ik had alleen nog maar Sambuca in huis en omdat we eigenlijk niks meer
hadden om over te praten stelde ik een drankspel voor. Hoe meer we
dronken, hoe meer kledingstukken er op de grond terecht kwamen en ineens
lagen we samen in bed. Hij was ervaren en het was enorm sexy tot hij ineens
zijn handen om mijn keel legde.
“Mond open!”
Dronken als ik was gehoorzaamde ik. Hij rochelde en spuugde een flinke fluim
in mijn mond. Daarna was het afgelopen. Ik gooide hem de deur uit en sprak
hem nooit meer. Tenminste, dat was het plan. Maar ja, we werkten samen.
Elke keer dat ik hem op de redactie tegenkwam kreeg ik een knalrood hoofd.
Ik was blij toen mijn stage was afgelopen…

foto(47)

Getagged , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

