waar jonge vrouwen op zoek gaan naar een vaderfiguur

Het begon allemaal in mijn favoriete bar/ café waar oude mannen op
zoek zijn naar jonge vrouwen en jonge vrouwen op zoek gaan naar een
betrouwbare vaderfiguur. Hij zat aan de bar, een niet al te oude gozer die er
redelijk schattig uitzag, en lachtte vriendelijk. Ik liep op hem af om een leuk
gesprek te beginnen, maar binnen nog geen 5 minuten zaten we ruzie te
maken over de rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Maar er was wel een
soort van klik dus we bleven maar ruzie maken, misschien zou het ons nog
ergens brengen! Ongeveer een half uur later stelde hij voor om naar zijn huis
te gaan om de hoek en omdat ik wel zin had in een wip zei ik geen nee! Bij
hem thuis begon hij me meteen te zoenen en uit te kleden en seks met me te
hebben. Was opzich best goeie seks behalve dan dat het niet zo’n interessante
man was…er kwam gewoon niks zinnigs uit zijn mond. Na de seks zei hij dan
ook heel droog dat ik naar huis moest gaan voordat zijn vriendin thuis zou
komen. Ik kan hem wel voor zijn bek slaan!

foto(65)

Getagged , , , , ,

Geef een reactie

