de gezondheidsmeter van Koos Kloet

Een vreemde nacht
Op een nacht belandde ik met de 18-jarige Koos Kloet in bed (ik was zelf
eind twintig). Koos Kloet had mij naar zijn hol gelokt onder het voorwendsel
dat hij mij ging opmeten met zijn speciale ‘gezondheidsmeter’, die hij voor
honderd euro had gekocht op internet. Toen we in zijn studentenkamer waren
sprong hij op mn rug en haalde de meter tevoorschijn: het bleken 3 aan elkaar
gesoldeerde ijzeren draden te zijn. Van het een kwam het ander, want Klaas Kloet
had mij in de val gelokt. Ondanks zijn bescheiden geschapenheid neukten we
erop los in alle posities. Onder de douche etc. Maar door al die beweging
was mijn onderbuik erg onrustig geworden. Terwijl K. na de daad lepeltje
tegen mij aanlag, voelde ik telkens allerlei gassen opborrelen. Ik probeerde uit
alle macht de controle te houden, maar toen ik uiteindelijk in slaap viel verloor
ik de macht over de sluitspier en werd ik keihard gewekt door mijn eigen
scheet. Een enorme knal. Het hele bed vibreerde. Van schrik gilde ik het uit.
Volgens mij had de jonge minnaar het gehoord, want hij zei: “Je slaakte een
heel lief gilletje.” Echter, van Koos Kloet heb ik hierna nooit meer wat
gehoord.
15

winnaar van het women inc festival tevens schrijver van werkloos

Getagged , , , , , , ,

One thought on “de gezondheidsmeter van Koos Kloet

  1. guy de lombard schreef:

    geweldig verhaal! Zij is mijn favoriete schrijfster in de dop! 😉

    verder: erg leuke site. ik kom terug. zeker. wie weet ook contributeren. oh nee, women only (?)
    gr. guy de lombard

Geef een reactie

