tot op heden ben ik die erectie niet vergeten

Ik ben verkracht, door mijn vriend in 2008..
Hij kleineerde me en verheerlijkte een andere vrouw. Hij was behoorlijk
aangeschoten en het tegenstrijdige is dat ik hem leuk en opwindend vind als ‘ie
teveel heeft gedronken, op het kleineren na dan..
Op een gegeven moment wilde ik weg, maar ja hoe?? Eerst naar ‘t toilet dacht
ik… Hij zette me al knel, aldaar, en stond pontificaal voor me, bekeek me van
top tot teen en kleedde me uit. Ik stond in mijn zeer sexy lingerie, want ik dacht
“ het gaat vanavond leuk worden”. Hij bekeek mij in m’n pakkie en kleedde
me uit. Ik begon al te huilen terwijl ik ‘t heel leuk vond dat hij gecharmeerd
was van mijn outfit. Hij beval me op de grond te liggen. Nog harder huilde ik
toen ik daar lag op de ijskoude toiletvloer en hij langzaam mij bekijkend,
zichzelf uitkleedde. Hij nam me en nog nooit was zijn penis zooo groot.
Het rare is dat ik ‘t voelde en als plesant ervoer…tot op heden ben ik die
erectie niet vergeten. Het hoort bij een verkrachting, he?, een naar einde. Hij
kwam in mijn gezicht klaar, niet geil, overal op mijn ogen, neus. Het was geen
porem, ik voelde me zo vernederd. Maar die erectie, zo fijn, niet te rijmen,
ook niet voor mij. Maar zo voelde ‘t aan mijn vrouwelijke binnenzijde en mijn
geest was er kapot van, de vernederingen, het einde van mijn daad. Was
getekend, een verliefde vrouw.

foto(46)

Getagged , , , ,

Geef een reactie

