bruidssleep

Mijn vriend en ik hadden er zin in. Al maanden keken we uit naar onze
huwelijksnacht. Natuurlijk hadden we al vaak seks gehad en geen standje,
speeltje of rollenspel was ons vreemd. Dit zou echter anders worden; groots,
romantisch, dramatisch, lichamelijke en mentale explosies begeleid door
bombastische orkestmuziek.
Het was 03.05 in de nacht. Flink aangeschoten van de champagne droeg mijn
inmiddels man mij over de bruidssuitedrempel. Hij stak alle kaarsen aan,
gooide een hele fles ylang ylang massageolie over me heen en we gingen
rustig beginnen. Maar ondanks ons zorgvuldig, langdurig geplande voorspel
stond de boel toch al snel in vuur en vlam! Letterlijk, want mijn bruidssleep had
in de kaarsen vlam gevat. De sproeier ging aan en maakte ons koud en nat.
Drie hotelmedewerkers stonden in onze suite en grapten “jullie maakten ‘t net
iets te heet hier, he?” Een dikke frons en donderwolken verschijnen op en
boven onze hoofden. De andere bruidssuites waren allemaal bezet en het
hotel was niet relaxed. We moesten schadeformulieren invullen. Mijn man en
ik begonnen op ekaar te schelden en de nacht was letterlijk in het water
gevallen en ik had het mooi koud op mijn dak gekregen. EINDE

foto(41)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een van de verhalen geschreven tijdens het Women Inc. Festival in de Rai op 16, 17, 18 februari. Het festival wat het startschot moet zijn voor een landelijke toer, werd ge-sandwiched door de slechte huisvrouwenbeurs en de negermaandenbeurs.

Getagged , , , , , ,

Geef een reactie

