verhaal van de sticker

De rest van het verhaal op de sticker leer je hier:

sticker NTSleek een beetje op een kromme dolk, dat had ik al eerder gezien bij Marokkaanse mannen. Afijn, na een minuutje zei ik dat hij wel door kon rijden.
Na een wat laffe daad in mijn bed, haalde hij zijn portemonnee tevoorschijn. Daaruit kwamen de fotos van zijn kinderen. Twee drommels van 3 en 4. Hij was getrouwd en een jaar of 22 oud. Moest hij huilen? Ik weet het niet meer.
Ook niet hoeveel ik hem uiteindelijk betaalde. Maar het was niet helemaal genoeg voor die taxirit.

 

 

Getagged , , , , , , , , ,

Geef een reactie

