moeder

(scroll down for english)

Lief dagboek,

vanmiddag is er iets gebeurd wat ik niet meer uit m’n hoofd krijg. Ik lag met m’n vriendinnetje op bed in mijn ouderlijk huis. Al na een korte streling op m’n onderbuik wordt mijn pik keihard. Door mijn geilheid overmand gooi ik haar op d’r rug en begin haar zachtjes te penetreren. Ze kreunt zachtjes en zegt dat ze het geil vindt als ik haar doggy style neem. Ze gaat op haar knieën zitten met haar benen een beetje uit elkaar. Ik laat mijn pik langzaam in haar glijden en ga steeds sneller heen en weer. Zij hijgt. Ik kreun. En op dat moment doet mijn moeder de deur wagenwijd open.

Na een onnodige vraag wacht ze geduldig op antwoord, terwijl er een zweetdruppel langs mijn rug glijdt. We hebben het er nooit meer over gehad.

dagboek1

     

(Tijdens de publieke discussie in debalie kwam seksuele opvoeding voor kinderen op tafel. De aanwezige seksuologe zei dat ze het raar vond van een moeder te horen dat ze haar dochter naar haar kamer gebiedde, nadat deze haar net ontdekte clitoris liet zien en vervolgens in de zitkamer ging masturberen. Seks is toch leuk en spannend als het privee is? Of leren we schaamte van onze moeders?)

 

 

 

 

 

 

 

 

Dear diary,
this afternoon something happened I cannot get out of my head. I was laying in bed with my girlfriend in my parents’ house. After only a brief caress on my lower abdomen my cock got rock hard. Overwhelmed by lust I threw her on her back and started to penetrate her gently. She moaned softly and said she found it horny when I take her doggy style. She sat down on her knees with her ​​legs slightly apart. I put my cock slowly into her, faster i went back and forth. She gasped. I groaned. And at that time my mother threw the door wide open.
After an unnecessary question she waited patiently for an answer, while a drop of sweat slid down my spine. We’ve never talked about it.

 

Getagged , , , , ,

Geef een reactie

