feestje van Lior

Lief dagboek, (II)

vandaag (of eigenlijk vannacht) is me toch iets genants overkomen! Het begon allemaal bij het feestje van Lior gisteravond; eerst bier, toen tequila, toen nog meer bier en nog meer tequila. En daar eindigde het verhaal eigenlijk…Voor mij in ieder geval.

De volgende ochtend kwam er iemand aan de ontbijttafel (o, voor de duidelijkheid: dit speelt zich af in Town of 77, Australia, in een hostel) en zei: “ Hee! Dit is jouw oorbel nog!” Ik voelde aan beide kanten van mijn hoofd: ik miste de oorbel. Ik legde de link met deze onbekende jongeman en mijn missende oorbel nog niet, totdat hij vervolgde: “ Enne, ..bedankt he? Voor vannacht, was leuk!”

Oeps, ..wat? Nee..toch? Ja? Kak, ja, ik herinner het me weer. Ik antwoordde: “ Ja, eh graag gedaan, eh… (naam, geen idee). Later heeft hij me verteld dat we geweldige seks hebben gehad. Toch spijtig dat ik het me niet meer kon herinneren.

dagboek2

 

Getagged , , , , ,

Geef een reactie

