Kerstscheetje

foto(3)Het was niet zozeer gênant, mijn ervaring, daar het woord gênant enig
relativeringsvermogen in zich verscholen houdt. Het verhaal dat ik met u ga
delen was mensonwaardig en het feit dat ik daarna ooit nog seks met iemand
heb durven hebben getuigt van een enorm doorzettingsvermogen. Of lust, wat
u wilt. Mijn gênante ervaring vroeg meer flexibiliteit- letterlijk en figuurlijk- dan
goed voor mij en de mensheid is geweest.
-wacht, ik giet het in een mopvorm-
Kent u die mop van dat meisje dat in ietwat beschonken toestand haar been
ietwat overmoedig in haar nek legde en meer uit haar lijf liet ontsnappen dan
een slaak van opwinding?

(gênant, spel je officieel op deze manier, maar het mag ook zonder dakje)

Getagged , , , , ,

Geef een reactie

