Sociaal Seksueel Overkomelijke Afwijking

Op een avond ging mijn broer trouwen. Het was een geweldig feest waar ik ook geweldig dronken werd. Het was erg leuk met de zus van de bruid, dat weet ik nog. Eenmaal thuisgekomen lag ik brak in mijn bed en deed ik een greep naar m’n telefoon. Wat zag ik?! Ik zag een foto waarop de flits van mijn camera duidelijk aanwezig was. Twee witbleke lichamen, een piemel ging een
kut in. Boven de kut stond een tatoeage: ’Only safe sex’ stond erop. Opeens herinnerde ik me dat de zus van de bruid net van een SOA was afgekomen en herkende ik de stijve lul in mijn ochtenderectie.

foto(2)

Getagged , , ,

Geef een reactie

