R.Kelly, Blackstreet en Sean Paul

Jong en onschuldig was ik, net 17 jaar en een lieflijke, leuke ontmaagding als eerste sekservaring achter de rug.
Ik ging vaak uit en altijd naar hetzelfde café waar louter R.Kelly, Blackstreet en Sean Paul werden gedraaid. Mijn beste vriendin en partner in crime had de barman al weten te strikken, de dj stond veilig in zijn booth, dus ik ging voor de lichtman. Rico, reusachtig en met reusachtige tattoos, waarop stond dat hij Moluks was. Dat vermoedde ik ook zonder de tattoos al.
De eeste zoen na sluitingstijd volgde snel en niet lang daarna ging ik overdag bij hem ‘lunchen’. Rico had iets anders in gedachten, bleek al snel. Ik vond het wel spannend, zo’n grote stoere man. Al snel bleek hij iets te stoer; hij wierp me op het bed en ging al snel met zijn mond richting beneden. Hij trok mijn zorgvuldig gekozen, wel-sexy-maar-niet-ordinair-slipje uit en sprak de onvergetelijke woorden:” Zo, zal ik mijn hete knots in je steken?” Het enige wat ik nog kon stamelen was: “Nee, dank je.” Ik heb Rico daarna nooit meer gezien.

foto(5)

Getagged , , ,

Geef een reactie

