muziek

Muziek. Opzwepend en vol passie, vibrerende klanken door mijn lijf. De warmte voel ik in mijn aderen, zijn adem in mijn nek. Zijn lichaam beweegt gecontroleerd. Zijn leiding is stevig. Benen draaien om elkaar heen, zijn hand drukt zich tegen mij aan in zeer close embrace… Het is warm, ondanks de koude wind. Zijn adem gaat sneller, af en toe verplaatsen onze handen op elkaars lijf, steeds wat lager. Kan dit nog, zo midden op de dansvloer, waar gaat dit heen? Zijn bovenbeen geeft net wat meer druk tegen mijn kruis. Ik word nat en wil meer.

Muziek. Het lijf siddert, vervoerd door klanken. Ik hoor mezelf hijgen. Zien de mensen het? Ik zweet. Ik weet niet eens wie hij is, maar zo passievol is zo heerlijk. Ik wil door en door en merk dat ik steeds dichter tegen hem aan ga dansen. Ik voel mij heter…ta-da…baf….einde tango.

En dan zeg je netjes bedankt om elkaar nooit weer te zien.

Op naar de volgende tango!

 

 

Music

Music. Exciting and full of passion, vibrating sounds through my body. The warmth I feel in my veins, his breath on my neck. His body moves checked. His leadership is firm. Legs rotate around each other, his hand pressed against me in very close embrace … It’s warm, despite the cold wind. His breath is faster, occasionally moving our hands on each other’s body, lower and lower. Can this be, so in the middle of the dance floor, where is this going? His leg gives just a little more pressure against my crotch. I get wet and want more.
Music. The body trembles, transported by sounds. I hear myself panting. People see it? I sweat. I do not even know who he is, but so passionate is so delicious. I want to move on and find myself closer to him. Dancing. I feel hotter … ta-da … baf … .end of tango.
And then you say thanks to never see each other again.
On to the next tango!

 

 

Logo-Art-in-Redlight

Getagged , , ,

Geef een reactie

